WUXTRY!

February 6th, 2013

we’ve been friends for a good long time, so you’ll let me say something, wont you? i think your getting just the least bit hard. now turn and rend me!

Photobucket
his was not one of those emotional natures to which the meanest flower that blows could give thoughts that do often lie too deep for tears

Photobucket
a primose by the river’s brim a simple primrose was to him

Photobucket
a little runt of a a sawn-off, hobo, one-night stand like this

Photobucket
new york is not like other cities. london greets the stranger with a sleepy grunt, paris gigles, but new york howls

Photobucket
the man who’s square, his chances always are best: no circumstance can shoot a scare into the contents of his vest

Photobucket
john coughed to remove what seemed ot him a deposit of sawdust and unshelled nuts in his throat

Photobucket
sure i like him he’s a corker

Photobucket
i know he’s a sensible young skeesicks

Photobucket
this is me god ages ago at Daniel Arsham studio
and his disapproving bunny Oliver

Photobucket

Photobucket
awesome

Photobucket
oops looks like the fire extinguished extinguished on the P

Photobucket
im so behind i had to stop working just now to post this and i relly dont have time to post blogs any more if i am being realistic

Photobucket
but what else can i do to blow off steam??

Photobucket
first thing i did!

Photobucket
yum

Photobucket

Photobucket
i love our rental house in venice

Photobucket
ooh autolevels

Photobucket
first thing i did was BEN JONES AT MOCA!

Photobucket

Photobucket
video painting

Photobucket
the classic

Photobucket

Photobucket
gotta know what side your bread is buttered!

Photobucket

Photobucket

Photobucket
hilarious

Photobucket

Photobucket

Photobucket
these colors dont exist anywhere
makes me want to barf this one

Photobucket
PEAS

Photobucket
kinda like the pacific design center!

Photobucket
prism!

Photobucket

Photobucket
the only one i liked!
hennesey youngman

Photobucket
BARF

Photobucket
this was kinda cool

Photobucket
ohWOW

Photobucket

Photobucket
omg so minimal

Photobucket
not this guy!

Photobucket
spotted!
perfecting my driving photo skills

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
BEST PHOTO EVER damn im so hungry

Photobucket
china art ob

Photobucket
china art obvious

Photobucket
china fart objects

Photobucket
not that into kim fisher

Photobucket
colelctor partyyy

Photobucket

Photobucket
i see ben!

Photobucket
again!

Photobucket
i see staff having fun!

Photobucket
omg so hungry

Photobucket
look at this soda presentaiton!

Photobucket
kathy

Photobucket
rosson!
i jsut cant picture her with bronw hair

Photobucket
this

Photobucket
ugh

Photobucket
yay i have a buddy!

Photobucket
this guy scared me SO BAD at deitch
still scared

Photobucket

Photobucket
cchris johanson on their chirs and jo furniture

Photobucket
this must be day 2 cuz we SOLD THAT ONE that was there before booya

Photobucket
sorry to say boo ya

Photobucket

Photobucket
awesome sayres

Photobucket
our booth rules

Photobucket
new guys

Photobucket
so edible

Photobucket

Photobucket

Photobucket
joe sheftel

Photobucket
awesome

Photobucket
taylor!

Photobucket
ara!
wow

Photobucket
shit

Photobucket
best one yet

Photobucket
viplounge

Photobucket
i actually loved these oil paintings

Photobucket

Photobucket
hmm!

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Tala Madani

Photobucket
Men Without Women

Photobucket
joe eating nuts off the sculpture

Photobucket

Photobucket
awesome Kadar truck

Photobucket

Photobucket
bein bad

Photobucket
LA has no cool graffiti

Photobucket

Photobucket
joe! you are so scary

Photobucket
:)

Photobucket
the next morn i had to do Q and A for collectors in Ben show

Photobucket
thank goodness he did most of the squaking

Photobucket

Photobucket

Photobucket
another Tala painting
LA clients buy their art like their produce, LOCAL

Photobucket
standard oslo

Photobucket
maybe they are the exception

Photobucket
faggots

Photobucket
sigh!!!
the weather sucked

Photobucket

Photobucket
robert galstian organized this RETNA studio party and auction for charity

Photobucket

Photobucket
no no dont like this one

Photobucket
much better

Photobucket
oh no

Photobucket
this show was like that “new painting now magazine”
where you cant explain WHY these are all bad
and the artists probably dont know either
but they are

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
the bacone

Photobucket

Photobucket
like this person probably is like
“this painting is just like cecily brown why cant i show at gagosian”

Photobucket

Photobucket
i did like Tim Biskup tho!

Photobucket
hard to see

Photobucket
they look on vellum but nthey not

Photobucket
vry cool

Photobucket

Photobucket

Photobucket
and people kept coming up to rosson being like “aw are you in the show? no? well maybe next year!”
hahahha

Photobucket
ah freedom

Photobucket
malcom and his pants

Photobucket
dont feed the bird pills!
it will ruin his life and make him have to be on suboxone and be miserable

Photobucket
or something

Photobucket
haha!
i like this photo

Photobucket
another cool paint job

Photobucket
night galery didnt have any art so we went next door

Photobucket

Photobucket

Photobucket
i liked the lady with the glasses
“the smart one”

Photobucket
there are so many more art photos but i cant bring myself to look at them
and i spiled vodka on the keyboard and now its sticky

Tags:

6 Comments so far ↓
  • Domenic Bartlett-Roylance

    your blog is so awesome.

    xx Domenic

    stylehuntingclub.com

  • Parkay

    Shouldnt you have just taken a picture of Eli Broad then?

  • Space 27

    LOVE the RETNA’S. Looking forward to Charming Baker’s show At Milk Studio’s in March.

  • Gordon

    holy shit that new Ara work looks like fabric in photos! Ara FTW. Kathy FTW
    do not confuse with DFW though…

  • Ediama

    that 12 yr old boy with mustache no need to make face he’s one already wtf!
    some girl here with mc jacket with studs looks like like the guitar player from THE RAMONES in drag.
    peace

  • ...

    Ran out of art shows so decided to go and laugh at the poor people next door? You are the worst kind of person, the end.

Leave a Comment