put it all on me

January 18th, 2012

if you’re a gambling man

Photobucket
im here but you gotta look at NYC for one sec

Photobucket
is this what i look like in meetings?

Photobucket
is this what i look like at Saturday Night Live with EV and Kembra?

Photobucket
:)

Photobucket

Photobucket
i went to a curator panel discussion about curating for THE LAST MAGAZINE

Photobucket
aw shit im going to look weird in that magazine oops

Photobucket
talking about curating feels like homework

Photobucket
we are at Jesse Edwards’ show down under the manhattan bridge in manhattan

Photobucket

Photobucket
jessie is an easel painter

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
and a weirdo
isnt that like a vietcong dude?

Photobucket
that is the manhattan bridge right?

Photobucket
OMG i finally after all the mexican food got to go to Takahatchi AHHHHHH and i saw aurel ha ha of course!

Photobucket
feed me sushi and i will be docile and nice

Photobucket
guess who that is May is with?

Photobucket

Photobucket
the full awesome lola

Photobucket
we took these to the LA art fair but for now there are in Patricia Fields while we buy ourselves fun party dresses

Photobucket
finalyl just splurged on this bad boy
love it!!!

Photobucket
splurged on Lombardis pizza, the best

Photobucket
oops looks like these outta orden

Photobucket

Photobucket

Photobucket
the juice is loose
chicago be warned!

Photobucket
our pottery came back!

Photobucket
may making me leftovers
gotta clean out the fridge and happy to oblige

Photobucket
because we are outta here!

Photobucket
raus mittens!

Photobucket
first stop “the old in-out”

Photobucket

Photobucket
second stop, skate park

Photobucket
we are throwing a bad ass party here saturday

ever heard of someone named KREAYSHAWN?

Photobucket
expect an invite tomorrow….
if you’re not on the hole list go to our website and get on there now!

Photobucket
then jeff vespa birthday!

Photobucket
just PICI

Photobucket
his wife emily

Photobucket
his friends

Photobucket
:)

Photobucket
trying to warm up this cold cold house it is fucking freezing in LA btw for anyone in nyc who is jelly

Photobucket
ah much better

Photobucket
jonah and justing are the best for letting us stay here its paradise

Photobucket

Photobucket
PC Valmorbida at PRISM his and Jared’s gallery

Photobucket

Photobucket
not bad not bad

Photobucket
makes me wanna punch a big HOLE in LA

Photobucket

Photobucket
cant help but love the shiny
i am a crow

Photobucket
or a raccoon
or something

Photobucket
gimme that

Photobucket
and that!
it makes me respect PC that he bought this piece because this is some really ADVANCED ART COLLECTING seriously

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
put it all on me

Photobucket
gotta love a die cut invite

Photobucket
put it all on meeee

Photobucket
got some OS workin in the basement!

Photobucket
got some awesome shit going up in our booth and not just May Andersen!

Photobucket
openin tomorrow

Photobucket
this is nick in Eugenio Lopez’ house earlier tonight

Photobucket

Photobucket
shit can u read that
shit

Photobucket
fuck why is jeffrey wearing a shiny suit

Photobucket
ha ha and fab!

Photobucket
guido sent me his photos of tulum

Photobucket
maybe ill just put this one up
my tan is peeling and i am gonna have a bajillion LA photos to post in the next few days….

Tags:

8 Comments so far ↓
Leave a Comment